Hogyan működik a SEO
A SEO felépítése a SEO elemek adatvezérelt megközelítéssel történő kombinálásával működik. Ezek a tényezők a következők:
- Kulcsszóelemzés
- Backlink építés
- Tartalom létrehozása
Vessünk egy pillantást arra, hogy ezek mindegyike hogyan erősíti meg a SEO-t a digitális marketingben.
Kulcsszóelemzés
A szavak erősek, és bizonyos szavak képesek irányítani az Ön online rangsorát. A kulcsszavak lehetnek egyedi szavak vagy kifejezések, amelyeket az emberek gyakran használnak, hogy megtalálják, amit keresnek. A kulcsszavakat fel kell kutatni és stratégiailag el kell helyezni a tartalomban, hogy a tartalom minősége magas legyen, miközben a gyakran keresett szavakat használja.
A kulcsszavak az egyik oka annak, hogy miért van szüksége SEO-ra vállalkozása számára. A leendő vásárlók bizonyos szavakat vagy kifejezéseket fognak használni egy termék vagy szolgáltatás kereséséhez. Ha a tartalom tartalmazza az ügyfelek által használt szavakat és kifejezéseket, akkor növeli láthatóságát, mert a válaszokat a megfelelő kulcsszavak használatával adja meg. A leghatékonyabb SEO kulcsszavak azok, amelyeket alaposan megvizsgálnak és elemeznek.
Backlink Building
A visszamutató linkek olyan elemek a webhelyén, amelyek más hiteles, jó minőségű webhelyekre hivatkoznak. A visszamutató linkek építése javítja a hitelességét, mert olyan forrásokra hivatkozik, amelyek relevánsak az Ön szakterületén.
A backlink építését stratégiailag kell megtenni, hogy tartalma ne vesszen el más források tengerében, ami problémás lehet. Például a plágiumot nagyon komolyan veszik, és Ön nem akarja mások tartalmát a sajátjaként bemutatni. A Metric Marketing végrehajtja a backlink-tisztítást, ha ez szükséges az Ön webhelyéhez. A visszamutató linkek létrehozása abszolút javíthatja a SEO-t, de ezt óvatosan és etikusan kell elvégezni.
Tartalom létrehozása
A tartalom az, ahol a SEO valóban kiteljesedik. Tartalma lehetővé teszi, hogy közvetlenül kommunikáljon meglévő és leendő ügyfelekből álló közönségével. A kulcsszavak itt segítenek a tekintély, a bizalom, a következetesség és az elkötelezettség kialakításában. Az erős tartalom egyensúlyba hozhatja az ügyfélközpontú vállalkozás emberi oldalát a digitális jelenlét optimalizálásához szükséges adatvezérelt elemzésekkel.
A tartalom bármi, amit közönsége megtekint vagy hall, ideértve:
Blogok
Weboldal szövege
Infografika
Videók
Közösségi média posztok
Podcastok
Hírlevelek
Az Ön tartalma azáltal ösztönzi a SEO-t, hogy közvetlenül kapcsolatba lép a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel, ezáltal növeli a forgalmat. A tartalmad elmondja a közönségednek, hogy ki vagy és mit kínálsz.