Egy vállalkozás online jelenléte iparágtól függetlenül jelentős hatással lehet a sikerére.Az erős online jelenlét, különösen egy webhely, elengedhetetlen, ha több bevételt szeretne generálni.
Tovább olvasomA reszponzív design jelenleg a „nagy dolog” a webdizájnban. De ha Ön nem tervező, felmerülhet a kérdés, hogy mit jelent ez a kifejezés. Nem biztos abban is, hogy a vállalkozás webhelyén alkalmazzon-e reszponzív dizájnt, különösen, ha nem érti a koncepciót.
Tovább olvasom A favicon egy kis, 16 × 16 pixeles ikon, amely a webhely márkajelzéseként szolgál. Fő célja, hogy a látogatók könnyebben megtalálják az oldalt, ha több lap van nyitva.
A Google Ads lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy mindenkit elérjenek, aki a Google-t használja az információk, termékek és szolgáltatások online keresésére.
Ha valaha is beszélgetett a digitális marketing technikákról, valószínűleg hallotta már a SEO kifejezést. Talán tudja, hogy a SEO fontos, és köze van a keresőmotorokhoz. De mi is pontosan a SEO? Ebben a cikkben elmagyarázzuk a SEO-t és miért van rá szüksége.
Tovább olvasom